Work it, I need a glass of water







(Aldo purse. Gifted Payless heels. Jacob pants. H&M sweater. Forever21 bracelet. Gifted necklace)

Dj please, pick up your phone, I'm on the request now!

Have you noticed that all of my outfit posts are beginning with some lyrics (see title)? This one is from... I'll let you guys guess but she's my favorite rap singer since high school.
So this is basically what I wore to work today. I pretty much have a classic style with a twist of color. 
This pendant is from a memorable trip to Africa. I when to teach in Mali for two months last year and my principal gave it to me when I left. I heart this piece so freaking much.
Oh and, I love orange!

Aviez-vous remarqué que tous mes billets de tenues personnelles commencent par des paroles de chanson (voir titre)? Celle-ci est de... je vous laisse deviner, mais cette artiste est certainement ma rappeuse préférée depuis l'école secondaire. 
Voici donc un aperçu de ce que je portais aujourd'hui pour travailler. Je tente toujours de rester classique lorsque je bosse, mais j'ajoute toujours ma petite touche personnelle, qui est ici représentée par les accessoires de couleur.
Ce pendentif est un souvenir bien spécial de mon voyage en Afrique. L'an dernier, je suis allée enseigner deux mois au Mali et mon directeur m'a remis ce cadeau lorsque j'ai quitté. Depuis, je suis en amour avec ce bijou.
Oh et, j'aime la couleur orange!

0 comments:

Post a Comment