Gasp! The home of an Accessories director






Gasp gasp gasp,
Me wants everything in this home. The rings, the books, the aviator jacket, the "Kate Moss for Longchamp" bag, the vintage Lanvin jewels, even the little colorful boxes. 
I guess life is good when you are the accessories director at Elle.
I am moving in my new apartment next month and I am surely taking inspiration from those pictures for my deco. 
Bling bling

J'aime je veux j'adore tout tout tout ce qui se trouve dans cette maison. Les bagues vertes, les vieux bouquins, le manteau aviateur, le sac « Kate Moss pour Longchamp », les bijoux Lanvin vintage, même les petites boites de toute sorte de couleur.
La vie est belle lorsque l'on est responsable des accessoires chez Elle
D'ailleurs, je déménage dans mon nouvel appartement dans moins d'un mois et je compte bien m'inspirer de ces arrangements pour ma déco.
Bling Bling 


Pictures from the Coveteur

0 comments:

Post a Comment