Having fun with wood







Vintage purse and shoes. Forever21 floral shorts. H&M crochet shirt and hat. Vintage D&G belt. Ardene ring. 


How do you like my wood mustache/eyebrows?
For those pictures, I met my friend/photographer in Park Lafontaine but I arrived one hour late. I felt so bad, I hate being late, sorry again dear! (public apologizes are always more efficient)
Then, while shooting, I decided that I was going to show you another side of my personality, my silly side. I am not a very serious girl, as you now may see.
I think that fashion blogger can sometimes be funny too in their pictures, show their humorous side, as SonfofStyle did while playing with coconuts (here).


Comment trouvez-vous ma moustaches/mes sourcils de bois?
Pour ces photos, j'ai rencontré mon ami/photographe au Parc Lafontaine et je suis arrivée une heure en retard. Je déteste ne pas être à l'heure, je me sens super mal, désolé encore! (Les excuses publiques sont toujours plus efficaces)
Ensuite, pendant la session photo, j'ai décidé de vous montrer une facette de ma personnalité que vous ne connaissiez pas encore tout à fait, mon petit côté gamine. Je ne suis pas une personne très sérieuse, je suis  souvent en train de blaguer et je pense que vous pouvez maintenant vous en apercevoir.
Je crois que les blogueurs n'ont pas toujours à être sérieux sur leur photos et j'aimerais qu'ils osent divulguer leur côté plus farceur, tel que SongofStyle l'a fait en jouant avec des coconuts (ici).


0 comments:

Post a Comment