Sandro fall lookbook





Since the very beginning of my blog, I expressed my love for Sandro (I think it was my third post on the site). Since then, my affection for the European brand has grown. I just like the simplicity of those pieces, the perfect cut, the subtle details. In the Sandro case, less is more, and I am totally digging it. 
Psstt, how amazing is that beige coat on the first picture?

Depuis le tout début de mon blogue, j'ai exprimé mon amour pour Sandro (je crois qu'il s'agissait de mon deuxième ou troisième billet). Les mois ont passé et mon enchantement pour la marque européenne n'a pas cessé de grandir. J'adhère à cette simplicité si bien présentée, les coupes parfaites, les détails subtils apposés aux vêtements. Dans le cas de Sandro, "less is more" et j'adore, tout simplement. 
Psstt, à quel point le manteau beige présenté sur la première photo est-il près de la perfection?

0 comments:

Post a Comment