This the summer





Zara blue shoes. Forever21 dress. H&M Sunglasses. Vintage bag. Ardene silk scarf and ring. 

This the summer : cute dress, flowers, blue shoes, sunglasses. I just need a little more tan tho. And a Margarita. 
I am looking forward to go the the beach this week, I need to try my new bathing suit (although I get shy when I am not wearing that much clothes). 
I hope you are all enjoying this nice weather!

Voici l'été : robe féminine, fleurs, souliers bleus, lunettes soleil. Il ne manque qu'un petit bronzage et tout est parfait. Oh et un verre de Margarita. 
Je compte bien aller à la plage cette semaine, j'adore avoir les pieds dans le sable, en plus que je dois essayer mon nouveau maillot de bain (même si je suis super gênée lorsque je porte si peu de vêtements). 
J'espère que vous profitez tous de cette superbe température!

0 comments:

Post a Comment