Independence day/My birthday


4th of July= Independence day AND my birthday
So many things to cheer up for!





I decided to celebrate my birthday with Erin Wasson as a post, because she is the perfect model (with Jessica Stam). 
Sorry for the lack of outfit post, but I am currently moving. My room is full of boxes, very messy. Next week an outfit post will come, I promise (with some new interesting backgrounds!)

J'ai décidé de célébrer mon anniversaire avec un billet d'Erin Wasson, parce qu'elle est une des meilleure modèle, à ma connaissance (avec Jessica Stam, bien sûr). 
Désolé pour le manque de photo de mes tenues, mais je suis en plein déménagement et ma chambre est remplie de boîtes, très bordélique. Par contre, la semaine prochaine je me reprends, je le promets (avec des nouveaux emplacements comme décor!)

0 comments:

Post a Comment