Dreams that transform to visions





Banana Republic dress. Payless clogs. Forever21 Parka and bags. Vintage bracelets. H&M Sunglasses.


This outfit post is a mix of casual and chic, with my natural hair, no product and/or heat in it.
This dress is really cute but I had quite a hard time choosing it. Banana Republic told us (bloggers) to get a dress that we like in the store, but I had something like 4 dresses and I couldn't decide, so someone had to choose it for me.
And I am really excited/stressed out for tomorrow's show at Festival mode et design. Can't wait to show you some pictures.

Cette tenue est un mix de vêtements de tous les jours et de pièces plus chic, avec mes cheveux naturels, sans produit ni fer plat.
Cette robe est superbe, mais j'ai eu quelques misères à la choisir. Je m'explique: Banana Républic nous (blogueurs) avait fait venir en magasin pour se choisir une robe et, comme de fait, j'hésitais entre 4 robes qui étaient toutes aussi belles les unes que les autres, alors j'ai laissé quelqu'un d'autre décider à ma place. 
Aussi, je suis vraiment énervée/excitée/stressée pour le collectif 5 blogueurs 5 looks demain au festival mode et design. J'ai hâte de vous montrer le tout en photo.

Pictures: Francis Aubry

0 comments:

Post a Comment