My runway, in pictures

That makeup artist was so fun! Loved him 

  Last talk with the other bloggers (I know I don't seem interested, but I was, okay?)

Just before the show. My fabulous models (all styled by me).


Clothes, sunglasses, hat and bag from Citizen Vintage. Accessories from Boutique Onze.

Clothes, sunglasses, turban and bag from Citizen Vintage.

Citizen Vintage, from head to toe. Vintage all the way baby!



Citizen Vintage clothes+ Boutique Onze bracelets= that outfit

All from Boutique Onze

Final walk

Chatting with the models

Interviews!

Here are my pictures of the runway event "5 bloggers, 5 looks" at fashion and design festival. I talked about it in a previous post (here).
I would like to thank you all for supporting me through this journey, letting me talk about clothes on and on again, landing me some amazing pieces to show on the runway, taking some wonderful pictures for my blog and giving me a chance to show my personal style to the world.
Thank you Sensation Mode for giving us, bloggers, the chance to be considered as professionals.
Thank you to my official photographer of the day, Hugo Trottier, who took some amazing shots.
Thanks to Citizen Vintage and Boutique Onze, two wonderful stores.
Gracias my gorgeous models, you rocked that runway.

Voici (enfin!) les photos de l'évènement 5 blogueurs 5 looks du festival mode et design. Je vous avais mentionné en quoi consistait ma mission dans un billet précédent (celui-ci).
J'aimerais tous vous remercier de m'avoir supporté durant cette aventure, me laisser vous parler d'agencement de vêtements jours après jours, me prêter de superbes pièces pour le défilé, me documenter le tout en jolies photos et me donner la chance de montrer mon style personnel au reste du monde.
Merci Sensation Mode d'avoir permis aux blogueurs de s'afficher comme des professionnels.
Merci à mon photographe officiel, Hugo Trottier, qui a pris de superbes clichés en cette journée.
Merci à Citizen Vintage et Boutique Onze, deux superbes boutiques.
Gracias mes splendides modèles, vous avez déchirés la passerelle. 

Click for:
Hugo Trottier Photography
Transgressive.ca 
Shop at Citizen Vintage
Shop at Boutique Onze


0 comments:

Post a Comment