In love with fashion - giveaway





Love sheer top. Vintage sunglasses, denim shorts and shoes. H&M hat.


Are you In love with fashion?
If you are, the brand Love is offering you one of their amazing pieces from their website, like this sheer top or the burgundy dress that I was wearing in the last outfit post (here). 
You feeling this? Just follow these simple steps:
1. "Like" Love facebook page (here)
2. "Like" Dentelle&Fleurs on facebook (here) and/or follow google friend connect
3. Explore Love website (here) and tell me, by leaving a comment, which of their items is your favorite. Don't forget to leave your name and e-mail at the end of your comment.
Good luck my lovelies!
The winner will be chosen randomly next tuesday.

Êtes-vous en amour avec la mode?
Si vous l'êtes, la compagnie Love vous offre la chance d'obtenir un de leurs fabuleux morceaux, comme ce haut fleuri transparent ou la petite robe bourgogne que je portais lors de mon dernier billet de tenue (ici). Ça vous dit? Vous n'avez qu'à suivre ces petites étapes faciles:
1. Cliquez sur l'icône "j'aime" de la page facebook de Love (et hop c'est ici)
2. Cliquez sur l'icône "j'aime" de la page facebook de Dentelle&Fleurs (ici) et/ou suivez le blogue avec Google friend connect
3. Explorez le site de Love (ici) et dites-moi, dans un commentaire, quelle est la pièce de vêtement que vous préférez, tout en prenant le soin de signer avec votre nom et adresse courriel.
Bonne chance mes jolis lecteurs!
Le gagnant sera choisi au hasard mardi prochain.

Pictures/Photos: Francis Aubry :)

0 comments:

Post a Comment