Un jour




Inlovewithfashion dress. Vintage purse and bracelets. My cousins knit vest. Forever21 shoes. H&M sunglasses.


Their is so much going on this week and I love it. Fashion week, giveaway on my blog (another one is coming very soon lovelies), my almost first year blog anniversary, some great projects on the way and fall collections in store. Good good vibe.
I haven't seen those two movies, anyone has some good or bad reviews about them?
Also, if you like that Inlovewithfashion dress, you are going to be very pleased with my next outfit post (because that awesome store is going to give you one of their fabulous dresses!)

Il y a tellement d'action cette semaine et j'adore cela. La semaine de la mode de Montréal, un concours sur mon blogue (un autre est à venir très prochainement), le premier anniversaire de mon blogue qui arrive à grands pas, de super projets en vues et les collections d'automne qui sont sorties dans les magasins. Un très bon vibe ici.
Je n'ai pas vu les deux films qui sont en arrière-plan et je comptais d'ailleurs sur vous pour me dire s'ils sont chouettes ou non recommandables.
Aussi, si vous aimez cette robe, vous serez très contents d'apprendre que la boutique Inlovewithfashion vous en offrira une de leurs robes très prochainement, lors de mon prochain billet de tenue.

Pictures/Photos: Francis Aubry

0 comments:

Post a Comment