Flare





Club Couture lace top, Matt&Nat clutch, H&M leather leggings and hat, Vintage bracelets, my cousin's shoes, Forever21 necklace.

This is an outfit post I shot for Flare.com (here), sporting my Matt&Nat blue clutch and my Club Couture lace top. I love both of those pieces, they are a great addition to my wardrobe.
Style tip: Balance a girly top by adding some leather and killer heels.


Ceci est une tenue que j'ai composée pour le site Flare.com (ici), arborant mon sac Matt&Nat et mon haut en dentelle de la boutique Club Couture. J'adore ces deux pièces, elles sont un ajout parfait à ma garde-robe.
Astuce mode: Pour éviter le look trop sage que peut donner un haut tel que celui-ci, ajouter du cuir et des talons très hauts afin de balancer le tout.

Pictures: Sokhang Tuntev

0 comments:

Post a Comment