Oh, hi, October







Vintage bag, belt and necklace. LOVE dress. BCBG Max Azria sunglasses. H&M sweater. Payless lace-up heels.

This was actually a dress that I wore on another outfit post, but I transformed it into a skirt by adding a knit on top of it.
Those bracelets are from a recent trip to Mali, they remind me of the good times I had there.
Also, back to my own pale self. Sad, but I am not big on tanning salon. Never went actually.
P.-S. Mustard and burgundy are my two favorite colors of the moment

Cette jupe est en fait une robe que j'ai portée dans un billet de tenue récent, mais que j'ai transformée en ajoutant un chandail à manche longue par-dessus.
Aussi, les bracelets de billes proviennent d'un récent voyage au Mali, ils me rappellent d'ailleurs le bon temps que j'y ai passé.
Oh et, mon teint pâle est de retour. C'est dommage, mais en même temps que ne suis pas très fan des salons de bronzage. Je ne suis jamais allée en fait.
P.-S. Moutarde et Bourgogne sont mes deux couleurs pref' du moment

Pictures: Francis Aubry

0 comments:

Post a Comment