Pet my sweater





H&M sweater and black skinny jeans. Steve Madden boots. Suki bag. Vintage shirt and sunglasses.



I could spend the entire day petting this sweater, really. It is so soft and cozy with all its little hair. Viva los angoras sweater.
Psstt I am on the set of a pretty exiting project, waiting for my hair and makeup to be done, in which I get to wear some Miu Miu shoes and Marie St-Pierre clothing. Can't wait to show you more pics.


Je pourrais passer ma journée entière à flatter ce chandail, sans blague. Il est si doux et confortable avec tous ses petits poils. Viva los chandail en angora.
Pssttt Je suis actuellement sur le plateau de tournage d'un projet très excitant, et je prends le temps d'écrire en attendant de passer à la coiffure et au maquillage. J'aurai entre autres l'occasion de porter du Marie St-Pierre et des souliers Miu Miu. J'ai très hâte de vous montrer des photos.

Pictures: Francis Aubry


0 comments:

Post a Comment