Lace&Flowers





Vintage dress from Citizen Vintage. Vintage blazer and pin. Forever 21 heels. Ardene hair bow.

I finally styled my dress from Citizen Vintage (which I showed you here) and I figured that there was so many ways I could wear it. I decided to go for a soft black and white look to make it feel a little more "fall". Oh and, what's up with me tying up my hair? I don't know,  I wanted a change.
Style tip: Update a simple black blazer by adding a cute vintage pin on it.


J'ai finalement pris l'initiative d'agencer ma robe du Citizen Vintage (que je vous avais montrée ici) et je me suis rendu compte qu'il y a des milliers de façons de la porter. Je suis allée pour un look blanc et noir un peu soft afin qu'elle puisse se marier avec les temps froids de l'automne. Oh et, j'ai les cheveux attachés, qu'est-ce qu'il se passe avec moi? Je ne sais pas, je désirais un changement.
Astuce mode: Ajoutez un peu de piquant à votre veston noir en y ajoutant une broche d'allure vintage.


0 comments:

Post a Comment