Best weekend ever with Call it Spring



Oh yeah,
Call it Spring is offering you the chance to win one of five $1000 gift cards for their store.
How? By entering their contest. All you have to do is upload a picture of your best weekend ever on their facebook page (here).
I entered the contest myself with the picture below. I was in Italia with the family, spending time on the beach and I took this silly picture of myself. Yep, one of the best week-end ever.


Oh oui,
Call it Spring vous offre la chance de gagner un de leurs cinq certificats-cadeau de 1000 $.
Comment? Simplement en participant à leur concours. Vous n'avez qu'à choisir la photo de votre meilleur weekend à vie et la partager sur leur page facebook (ici).
J'ai moi-même participé au concours en ajoutant la photo ci-dessous. J'étais en Italie avec la famille et nous passions du bon temps sur la plage, lorsque j'ai décidé de prendre cette photo un peu idiote. Oui, un de mes meilleurs weekends.


0 comments:

Post a Comment