Ombre again





Quicksilver ombre cardigan. H&M denim shirt. American Apparel skirt. Spring shoes. Forever21 purse.




Yes, ombre again, but what do you want, I'm addicted.
This cute dog ran to me while we were taking pictures and I couldn't resist petting him. I can never resist petting any animal, actually.
Also, my laptop died yesterday and I lost everything that was in my hard drive. One word people: Backup. I will never forget that awful day.


Oui oui, encore du ombré, mais que voulez-vous, je suis accro.
Ce joli chien a couru vers moi lorsque nous prenions des photos et je n'ai pas pu résister à le flatter. Je ne peux pas résister à flatter tous les animaux, en fait.
Aussi, une malchance est survenue hier. Mon portable est décédé et j'ai tout perdu ce qui se trouvait sur mon disque dur. Un seul mot à retenir: Backup. Je n'oublierai jamais cette affreuse journée.


Photos taken by Francis Aubry


0 comments:

Post a Comment