Deep secret: I like Lauren Conrad






I have a deep secret, a dark deep secret. I like Lauren Conrad. Her hair, her smile, I kinda wish I was her friend. I know, I know, I am not suppose to, she is not really my style, but I just can't help it. When I saw her home and closet, I collapsed. Everything's so pretty, girly and gosh those mood boards, wow. I had to share.


J'ai un secret, un lourd secret, oui, j'aime bien Lauren Conrad. Ses cheveux, son sourire, je crois que j'aimerais être son amie. Je sais, je sais, elle n'est pas vraiment mon type et je ne suis surtout pas supposé l'avouer ouvertement comme cela. Pourtant, lorsque je suis tombée sur ces photos de sa maison et sa garde-robe, j'ai flanché. La déco est si féminine et tout respire la beauté, sans parler de ces mood boards, wow. Je devais partager.

Pictures from here

0 comments:

Post a Comment